Ondanks onze inspanningen om de grootst mogelijke zorgvuldigheid te betrachten bij het organiseren, uitvoeren en evalueren van ons cursusaanbod is het mogelijk dat u niet tevreden bent over een cursus, een instructeur of onze service. Wij verzoeken u in dat geval ons daarvan in kennis te stellen door het invullen van een Klachtenregistratieformulier. Daarbij geldt dat u zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vijf werkdagen, een ontvangstbevestiging van de klacht krijgt. Binnen vier weken komen wij tot een oplossing. Mocht dit niet lukken dan ontvangt u van ons binnen deze vier weken bericht wat de vervolgstappen zijn.
Download hier de klachtenprocedure: Klachtenprocedure
Download hier het formulier: Klachtenregistratieformulier
Het klachtenregistratieformulier kunt u mailen of opsturen naar:
kantoor@alsg.nl T.a.v. mw. Y. Matters@alsg.nl
of
Stichting Advanced Life Support Groep
Spoorlaan 171
5038 CB TILBURG